vrijdag 1 december 2017

Gefeliciteerd

Hallo,

Vorige week is Stijn de jongste van mijn zus alweer 14 geworden, kleine jongens worden groot.
Dus was ik van mening dat zijn kaartje ook wel een beetje een stoer tintje mocht hebben. En zo kwam ik uit bij mijn sneaker stempeltje...een mooi (inkt)kleurtje erbij en zo was mijn kaartje al snel klaar. Ik ben er zelf heel tevreden over. Maar ik hoor jullie mening natuurlijk weer graag.



AnMaCreatief - alles mag
craftingwithfriends - anything goes
craftycatz - anything goes
4craftychicks - anything goes
seizethebirtday - monochromatic

groetjes Hermien

11 opmerkingen:

GerJanne zei

Ik vind hem heel gaaf! Echt perfect voor een knul van 14. Ik heb niet op de datum gelet trouwens, op de enveloppe, maar ik vind het echt een te gekke kaart. Ben blij dat je hem aan mij hebt gestuurd, kan ik er heel lang naar kijken!
Liefs,
GerJanne

Corrie zei

Wat een stoere kaart Hermien, echt voor een knul van 14.
De kleuren zijn prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Nelleke zei

Nou gaaf is die zeker. Fris van kleur en de sneakers zijn helemaal geweldig. Wat gaat de tijd snel hè? Groetjes, Nelleke

Crealientje zei

Ja zeker een stoere kaart!
Mooi met de spetters en de tekst.
De sneakers zijn vet cool!
Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

Sarah zei

Heel tof gedaan! Hij is super leuk!

Ans Gilbert zei

Echt stoer en mooi Hermien,
je hebt een prachtige kaart gemaakt,
groetjes,
Ans

Diny zei

Wat een stoere kaart met de mooie schoenen en de prachtige kleuren Hermien!
Groetjes Diny

Adriana zei

Gave kaart voor een puber! Wat een prachtkleur!
Dank-je-wel voor het meedoen aan onze Challenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

Colleen zei

Love your high too sport shoes! And all the splatter and layers is fabulous! Thank you for joining us this week at Seize the Birthday!

Tamie zei

Love, love, love the color you used for the shoes. A totally fabulous layout and inspiration. Thank you so very much for joining us at 4 Crafty Chicks Anything Goes Challenge this week.

Tamie DT

Leanne zei

Thanks for playing our challenge at 4 Crafty Chicks.
Leanne DT/4CC